Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Не лише "У розшуку": українцям роз'яснили всі статуси від ТЦК у додатку "Резерв+"
- Зеленський оголосив про синхронізацію санкцій із Заходом та рішення щодо міжнародних конвенцій
- Для виїзду з України чоловікам знадобиться ще один документ: що змінилося
- Без цього пенсію не нарахують: тисячі людей похилого віку зіткнулися з проблемою
- Майже 1000 гривень до пенсії: в Україні запровадили доплати для особливої категорії людей похилого віку
- "Настав час": Грем запевняє, що Трамп дав зелене світло жорстким санкціям проти РФ та її союзників