Українців захистять від спаму та шахраїв: оператори зможуть блокувати аферистів.


Міністерство цифрової трансформації України дозволило операторам зв'язку боротися зі спамом та шахрайськими дзвінками. Тепер компанії можуть автоматично блокувати надокучливу рекламу та потенційно шахрайські дзвінки, щоб покращити якість обслуговування для користувачів. Запровадження цих змін відбудеться поетапно, дозволяючи операторам підготуватися до нововведень.
Для цього бізнес-структурам необхідно укласти договір з операторами та зареєструвати номери телефонів, що дозволить уникнути автоматичного блокування незареєстрованих номерів. Крім того, користувачі зможуть подавати запити на блокування конкретних номерів у разі отримання спаму.
Інші зміни в галузі телекомунікацій
Поміж інших змін Мінцифра дозволило користувачам увімкнути/вимкнути контент-послуги без додаткових зусиль та встановило обов'язок операторів точно вказувати швидкість інтернету в договорах з абонентами. Ці зміни спрямовані на покращення якості телекомунікаційних послуг та забезпечення зручності користувачів.
Отже, Мінцифра впровадило нові правила, які дозволяють операторам боротися зі спамом та недозволеними дзвінками, покращуючи обслуговування абонентів у галузі телекомунікацій та забезпечуючи більшу прозорість в угодах між компаніями та користувачами.
Читайте також
- Уникнути боргів — коли треба платити податок на нерухомість
- Ціни злетіли — у скільки обійдеться косметичний ремонт квартири
- Черешня, помідори й кавуни — скільки за них платять одесити
- Культурний код грошей — як минуле впливає на фінанси
- Паркомісця в Києві — як змінилися ціни та чого чекати
- Масове скорочення у Новій пошті 2025 — що ШІ змінює на ринку