Замовлення карт у ПриватБанку — клієнтам зробили попередження.


У держфінустанові "ПриватБанк" розповіли, як робити перевипуск кредитних, дебетових та преміальних карт у "Приват24" інтернет-банкінгу. Також вони навели список ознак, коли краще відмовитися від одержуваної карти і замовити нову.
Про це повідомляють Новини.LIVE, посилаючись на інформацію держбанку.
Що варто знати про доставку карт ПриватБанку
Зараз до 31 грудня 2025 року клієнти можуть оформити перевипуск карти через "Приват24" як в Україні, так і за кордоном. Після цієї дати послуга буде коштувати 80 гривень в Україні та залежатиме від країни за кордоном.
Якщо замовлення робиться в Україні, карта буде доставлена наступного дня через "Нову пошту". Для іноземних замовлень термін отримання карти може становити 7–14 днів при доставці через "Нову пошту" або 7–30 днів через "Укрпошту".
Ви можете замовити такі види карт:
- карта "Універсальна";
- карта "Універсальна Gold";
- карта для виплат (пенсійна, для соцвиплат);
- карта для виплат Gold;
- карта "Ключ до рахунку";
- преміальна карта.
Коли потрібно повернути доставлену карту
Під час отримання карти перевірте, чи не має упаковка пошкоджень. Карти зазвичай доставляються у поліетиленовому пакеті або в оригінальній упаковці "Нової пошти".
Якщо упаковка пошкоджена або відбулися інші проблеми, не активуйте карту. Банк зможе її замінити.
Серед причин для повернення карти можуть бути:
- пошкодження упаковки;
- пошкоджений конверт з карткою;
- пошкоджений пакет з наліпкою;
- відсутність пакету;
- інші проблеми.
Якщо ви помітили такі проблеми, зателефонуйте на гарячу лінію 3700 або звертайтеся в чат "Допомога Онлайн".
"Ми зафіксуємо вашу скаргу і передамо у відповідний відділ. Вам просто знову потрібно буде замовити карту через Приват24," — зазначили у банку.
Раніше ми писали, як у ПриватБанку можна зекономити під час оплати різних послуг через вебверсію або мобільний додаток "Приват24" з Visa. Також ми ділились порадами, щоб не переплачувати за поповнення мобільного рахунку через ПриватБанк, оскільки тарифи можуть відрізнятися.
Компанія "ПриватБанк" уточнила правила оформлення перевипуску кредитних, дебетових та преміальних карт через інтернет-банкінг "Приват24". Також було розкрито деякі важливі поради щодо отримання та перевірки доставлених карт, а також пояснено, як вчасно реагувати на можливі проблеми з упаковкою карти. З цієї інформації детальніше стало відомо, як взаємодіяти з банком у процесі отримання нової чи перевипущеної карти.Читайте також
- Кавуни, черешні та сливи — як змінилися ціни в магазинах Одеси
- Для українців продовжили пільгові тарифи на роумінг в ЄС
- Покупцям не сподобається — як в АТБ переписали ціни на яйця
- Киянину нарахували борг у 13 тис. грн за світло — як так вийшло
- Скільки кабачків можна купити на 50 грн — результат вас здивує
- Показники за газ — чому можуть вимагати фото лічильника